ویدئو مارکتینگ

ویدئو مارکتینگ

ویدیو مارکتینگ

تولید محتوا و تبلیغات به صورت ویدئو و سپس ارسال آن در رسانه‌های ارتباطی می‌تواند با سرعت چشمگیری آن محتوا را به دید همگان برسان.د افراد گرایش بسیاری پیدا کرده‌اند تا ویدیوها را روی گوشی‌های هوشمند خود مشاهده کنند و زمان زیادی را صرف این کار می کنند. جیمز مک کووی متخصص بازاریابی معتقد است:  یک دقیقه محتوای ویدیویی معادل ۱٫۸ میلیون واژه ارزشمند است!

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *